Persoonlijke Ontwikkeling en Bewustwording
Praktijk LIV
loslaten in vertrouwen
Waarom therapie

Er zijn veel verschillende redenen om in therapie te gaan. Soms vormen bijzondere omstandigheden, zoals een overlijden, een scheiding,
ontslag of ziekte een directe aanleiding om op zoek te gaan naar therapeutische hulp. Het is ook mogelijk dat andere redenen een rol
spelen. Vagere redenen die zich uiten in emotionele en lichamelijke klachten. Je voelt je vermoeid of lusteloos, ervaart gevoelens van
leegte of hebt moeite met het aangaan van relaties. Een probleem kan mentale, emotionele of lichamelijke klachten veroorzaken.
Ook een combinatie hiervan is mogelijk. Je kunt ook problemen op het gebied van zingeving ervaren.

Regressietherapie kan je helpen bij:

Problemen die psychische klachten kunnen veroorzaken
zoals relatieproblemen, seksuele problemen, vruchtbaarheidsproblemen, werk gerelateerde problemen, rouwverwerking of
verwerking van traumatische ervaringen zoals een auto-ongeluk, mishandeling of incest.

Psychosomatische klachten

zoals stress in combinatie met maagpijn, depressie of overspannen zijn in combinatie met hevige vermoeidheid.

Lichamelijke klachten

zoals spijsverterings- en stofwisselingsproblemen, problemen met de motoriek, migraine en andere hoofdpijnen,
menstruatie- en baarmoederproblemen, astma en allergieën.

Chronische en levensbedreigende ziekten

zoals auto-immuunziekten, reuma, multiple sclerose, hartklachten of kanker.

Reïncarnatie- en regressietherapie kan dan een verlichtende werking hebben, inzicht geven en zo de kwaliteit van leven
verbeteren.

De ondersteuning bij innerlijke groei, bewustwording en zingeving

Over Liv